עורך דין חוזים

צור קשר

הכנס שם מלא

Invalid Input

כתובת מייל לא תקינה

Invalid Input

משרד עורכי דין דוד סופר הינו משרד בוטיק המעניק ליווי משפטי לקשת רחבה של לקוחות פרטיים ועסקיים, הן מישראל והן מחו"ל. משרדנו מתמחה במגוון תחומי המשפט האזרחי והמסחרי, מקרקעין, צוואות וירושות, גישור ובוררות, הוצאה לפועל, דיני תאגידים ומשפט עסקי. לאורך עשרות שנים של פעילות ענפה רכשנו ניסיון רב בייצוג וליווי לקוחות מגוונים, לרבות ייצוג תאגידים בנקאיים מובילים בישראל, קופת חולים וחברות נדל"ן. על כן, באמתחתנו מצויים כל הכלים והידע הדרוש לעריכת חוזים בכל תחום ורמת מורכבות, המגנים על האינטרסים של לקוחותינו בצורה הטובה, החכמה והמקצועית ביותר.

עיסוקו של עורך דין חוזים

פעולות רבות בחיים הפרטיים ובעולם העסקי מעוגנות בחוזים, שתפקידם לתת תוקף להתחייבויות, להסדרים ולזכויות הצדדים החתומים עליהם. מטבע הדברים, ישנם תחומים רבים המערבים חוזים כדוגמת חוזי שותפות, הסכמי מייסדים, שכירות, מכירת דירה, העסקה, הסכמים בין יורשים, הסכמי בוררות, הסכמי שותפים, חוזים בין בעלי מניות, הסכמי הפצה בלעדית, ועוד שורה ארוכה של ענפים. עיסוקו של עורך דין חוזים הוא ללוות את לקוחו באופן קרוב וצמוד, תוך הכרת כל ההיבטים הקשורים בהתקשרות מול צדדים אחרים, על האינטרסים, הסכומים, הסיכונים והאפשרויות הכרוכות בעניין. מתוך כך, עליו לייעץ ללקוחו בשלבי המשא ומתן ולייצגו במהלכם במידת הצורך, ולבחון את ההשלכות של כל צעד בהווה ובעתיד. כמו כן, עורך הדין ינסח ויערוך את החוזה, בדגש על הכנסת כל הסעיפים שיטפלו ויגנו על ענייני לקוחו, ויסירו ויסדירו מכשולים ובעיות העשויים להתעורר בהמשך הדרך.

התכונות הנדרשות מעורך דין חוזים

בראש ובראשונה, על עורך דין חוזים להיות בקיא ביותר בפן המשפטי הרלוונטי, בין אם מדובר בתחומי הצוואה והירושה, מקרקעין או משפט מסחרי. כלומר, עליו להכיר את הספרות המקצועית, התקנות, החוקים והפסיקות בתחום, ואת כל המשתמע מהם מבחינת הלקוח. למעשה, ככל שבאמתחתו ניסיון רב יותר כך ביכולתו לערוך חוזה ולבחון את סעיפיו בצורה מדוקדקת שאינה מותירה מקום להפתעות בלתי צפויות, וכמובן מיטיבה עם האינטרסים של הלקוח. מעבר לכך, עורך דין חוזים חייב ללוות את הלקוח באופן קרוב ואישי, כדוגמת שירותי הבוטיק של משרדנו, שכן רק היכרות מעמיקה מסוגלת להוביל לחוזה המותאם היטב לצרכים ולדרישות.

לקבלת שירותינו ומידע נוסף

המעוניינים בשירותי עורך דין חוזים מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 03-5618550, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם כדי לספק פרטים נוספים.

Search

אחסון אתרים